Відвідувач (Покупець) погоджується з тим, що придбаний ним Товар не підлягає обміну і поверненню в наступних випадках:
Товар міститься в переліку товарів, які поверненню та обміну не підлягають, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції) http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF, а саме: непродовольчі товари — парфумерно-косметичні вироби.
АЛЕ ми розуміємо, що можуть трапитися різні випадки. Тому з радістю поміняємо ваше замовлення або повернемо сплачену суму в разі:
• Випадково додалася або переплуталася позиція в замовленні.
• При перевірці посилки під час отримання ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння іноді стаються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко її вирішити.
Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути. Надішліть лист на електронну адресу rosydrop.ua@gmail.com.
Якщо товар не відкритий, а цілісність пакування не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт.
На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите дефект товару, скажіть про це. Наш менеджер запропонує можливі варіанти виходу із ситуації. В разі обміну або повернення товару організує доставку кур’єром або розповість як повернути нам посилку.
Будь ласка, обов’язково зберігайте пакування зі штрих-кодом товару. При зверненні ми попросимо надати як сам товар (або товари, що входили в набір) без пошкоджень під час розпакування і використання, так і всі частини комплекту та пакування товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.
Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції. В разі підтвердження їх недоліку приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Додатково вам відправлять повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
Єдине прохання: не повертайте товари, придбані в іншому магазині, продукцію, якою ви вже скористувалися, а також засоби, для яких немає аргументованих причин для обміну або повернення. У всіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення.
З усіх питань ви можете зв’язатися з нами за телефоном: +380683605252 або через e-mail: rosydrop.ua@gmail.com.